Chindiahair

Algemene info/service

Postadres

Schalkburgerstraat 22
5025 BR Tilburg (NL)
Contact

Bankgegevens

Rabobank Nederland
Rekeningnr: 158738330 / Chindia Hair
IBAN: NL32RABO 0158738330
BIC: RABONL2U

Handelsregistratie

KvK-nr: 18083175
BTW-nr: NL152283559B01
Algemene Voorwaarden (PDF)

Bestellen
Onze webshop is voor zowel zakelijke als particulieren klanten toegankelijk! We hebben alle producten op voorraad waardoor wij jouw bestelling direct kunnen leveren. Is een product onverhoopt niet op voorraad, dan wordt deze niet weergeven in de shop. Ben je opzoek naar een product die niet weergeven wordt, neem dan gerust contact met ons op over de levertijd. We denken graag met je mee voor een alternatief of andere oplossing. Bestellingen die geplaatst en betaald zijn op werkdagen vóór 16:00 via één van onderstaande betaalmethodes, worden dezelfde dag ingepakt en verstuurd. In de regel levert PostNL in Nederland binnen 24uur, voor België is dit 48uur. Soms kan het zijn dat door drukte bij de vervoerders een pakket vertraging oploopt en dus later afgeleverd wordt. Houdt hier rekening mee, als je een afspraak hebt staan met je klant of kapper. Bestellingen kunnen uitsluitend online geplaatst worden, en worden per pakketpost verstuurd. Betaalmethodes Om onze klanten van alle betaalgemakken te voorzien is Chindia hair aangesloten bij de meest gebruikte en veiligste betaalmethodes die er in het binnen- & buitenland beschikbaar zijn. Hiermee kun je er zeker van zijn dat de betaling veilig wordt verstuurd, producten snel worden geleverd en je zakendoet met een betrouwbaar bedrijf. Verzenden Voor alle verzendingen in Nederland en binnen Europa maakt Chindia hair gebruik van de diensten van PostNL, de bestelling zal altijd aangetekend worden verstuurd. Dit houdt in dat je pakket verzekerd is en je aanwezig moet zijn om de bestelling in ontvangst te nemen. Zodra wij jouw bestelling hebben ingepakt ontvang je een email bericht hierover inclusief een Track & Trace code zodat je het pakket vanaf dat moment kunt volgen. PostNL levert 6 dagen per week dus ook op zaterdag. Indien je niet thuis bent, zal het pakket een dag later opnieuw aangeboden worden. Lukt een 2de bezorgpoging weer niet, wordt het pakket bij een servicepunt afgeleverd en kun je het pakket binnen een week afhalen met een ID-bewijs. Houdt er rekening mee dat het pakket na 1 week terug gestuurd wordt naar ons. In dit geval zijn retourkosten en het opnieuw versturen voor de rekening van de koper. Retourneren Terugsturen Wil je een product retourneren of omruilen is dat geen enkel probleem! Stuur dan een email naar info@chindiahair.nl om je retour aan te melden. Graag ontvangen we daarin je naam, order- of factuurnummer en reden van retour of aanvraag voor omruiling met desbetreffende producten. Zodra we de producten in goede orde hebben ontvangen, zal in het geval van een retour het bedrag binnen 5 werkdagen teruggestort worden op je rekening. Ruilproces Om de omruiling voorspoedig te laten verlopen vragen we je vriendelijk het volgende mee te sturen in je pakket:
  • De factuur/ pakbon van je bestelling of een briefje met het factuur- of ordernummer.
  • Je naam en telefoonnummer.
  • De artikelen die je wenst te ontvangen.
  • Indien dit afwijkt van je vorige bestelling, het afleveradres.
Als alles voorspoedig verloopt neemt een omruiling ongeveer 4/5 werkdagen in beslag, vanaf het moment dat je het retourpakket bij de vervoerder hebt afgegeven tot je de juiste producten weer in huis hebt.  Mocht je haast hebben bij het ontvangen van de juiste producten kun je eventueel ook eerst een nieuwe bestelling plaatsen. Dan heb je je pakket (mits op werkdagen vóór 16:00 uur besteld) de volgende dag in huis. In dit geval storten we jouw geld terug op je rekening zodra het retourpakket door ons in goede orde ontvangen is. Kosten De verzendkosten die extra gemaakt worden voor het retourneren zijn voor de kosten van de koper. De verzendkosten voor het opnieuw versturen bij een omruiling zijn gratis. Retourvoorwaarden
  • Producten kunnen binnen 14 dagen na dag van ontvangst retour worden gezonden.
  • Retour zendingen worden uitsluitend in behandeling genomen wanneer de verpakking ongeopend en onbeschadigd is.
  • Geopende en/of beschadigde producten worden niet retour genomen en op kosten van de klant weer teruggestuurd.
  • De koper dient de artikelen dusdanig te verpakken dat beschadiging wordt vermeden.
  • Geld wordt retour gestort mits er aan de voorwaarden wordt voldaan.
  • Kosten voor retourzendingen zijn voor de koper tenzij er door Chindia hair een onjuiste levering is gedaan.
  • Niet aangetekend retour zenden is voor risico van de koper.
  • Chindia hair is niet verantwoordelijk voor de vermissing of vertraging van een retourzending.
  • Onvoldoende gefrankeerde of ongefrankeerde retourzendingen worden niet door Chindia hair geaccepteerd.
Grotere kaart weergeven
Scroll naar boven
× Hoe kan ik je helpen?